joi, 20 februarie 2014

Bad day

Ce splendoare, ce minunatie , ce zi extraordinara de tot cacatul! Si mai rau a fost ca a avut mai mult de 24 de ore si a inceput de seara trecuta! Ooo ,da! Ia uite cum eu aseara dupa "o seara furtunoasa" fara furtuna zaceam si printre oh si ah mai ziceam cate un "mor" ca ursul. De ce? Deoarece si pentru ca am zacut ca o lesinata. Da-ma naibi de frumusete! Cica am fost deocheata! Vedeti? Si frumusetea asta e o povara! Pune unu' ochii pe tine (mai ales daca sunt verzi sau albastrii, cica) si ai sfeclit-o. Patesti ca mine, cica. Nu prea diger cu usurinta treburile astea superstitioase asa ca raman la teoria mea cu "KFC inainte de culcare dauneaza grav somnului" si pentru ca sunt o persoana care invata din greselile ei in seara asta nu am mancat KFC ci niste crispy cu french fries si sos de usturoi dar parol ca nu erau de la KFC! Diferenta intre seara trecuta si seara asta e in seara asta nu au stat niste ochi verzi atintiti spre mine si uite cum ne intoarcem la superstitii... Si cum dupa seara vine dimineata iar karma mea fiind sifonata de la "deochiul" de aseara ,desigur ca am avut o dimineata "splendida" la munca cu cearta si o mica penalizare . Dar totul e bine cand se termina cu bine asa ca ziua mea prelungita s-a incheiat epic si normal pentru o persoana normala. Am cinat, am ras mult si apoi m-am azvarlit cu putere si convingere din dus direct in pat. Maine imi dau upgrade si sper sa iasa bine! Wish me luck! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu