sâmbătă, 8 februarie 2014

La lume din nou

Ce faci cand omida aia nenorocita din stomac face pui si fara sa-ti dai seama te trezesti cu invazie de fluturi care cum lovindu-se mai tare sa-ti crape stomacul si creierii si nervii? Aici ai doua variante : 1 - lasa-te hipnotizat de cat de colorati, frumosi bla bla sunt sau 2 - fute-le niste insecticid in ochi. Recunosc ca imi mai plac din cand in cand dulcegariile dar in mare parte a timpului nu sunt cea mai romantica si pasionata de inimioare si roz fata pe care ai putea s-o cunosti asa ca fara sa clipesc i-as anihila pe fraieri! Dar bine ar fi daca situatia se poate rezolva cu un drum pana la magazin. Fmm de fluturi ! Am eu insecticid si pentru voi! Fac pasi din basmul meu cladit fara fundatie pentru ca se clatina si ajung la dracu' si ma intorc la lume din nou. Gata cu fluturi colorati, gata cu "daca ar fi" si gata cu orice imi altereaza starea mea mult prea buna ca s-o stric! Lume gri , lume gri, nu credeam s-o sa mai vi! Pun mana pe vopsea si pensule si colorez cum vreau eu! Dragostea s-o ia altii deocamdata, eu imi vad de foarfecele mele.

Un comentariu:

  1. f tare :) ,imi place cum scrii ! eu dc n-am aflat pana acum de blogul asta? :-w

    RăspundețiȘtergere